בחירה נכונה של שירות מענה אנושי צריכה להיות מבוססת על כמה שיקולים משמעותיים. מבחינת בעלי עסקים, שיקול המפתח הוא כמובן כלכלי: כמה יעלה לו להפעיל שירות מענה אנושי ביחס לתוצר שהוא יכול להשיג ממנו. בשביל שהיחס יהיה חיובי והשקעה במענה האנושי תהיה משתלמת, על בעלי עסקים לדעת כיצד לתמחר את המוצר או השירות ומה ההוצאות האמיתיות בגין שיווק, שירות לקוחות, פרסום וכן הלאה.
למידע נוסף על שירות מענה אנושי לחץ כאן.
עוד שיקול שכדאי להתייחס אליו הוא רמת המקצועיות של כל סוג של שירות מענה אנושי. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל שירות כזה מבוסס על אותם סטנדרטים או עקרונות. על מנת ליהנות מהיתרונות של שירות מענה אנושי גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, מאוד חשוב לבדוק מי האנשים שמבצעים אותו ואיזה הכשרה הם עברו.
האם כדאי לקבל המלצות על שירות מענה אנושי?
בעלי עסקים יכולים לקבל המלצות על שירות מענה אנושי ולבחור אותו לפי חוות דעת של קולגות או אפילו לקוחות. אם בעלי עסקים לא מכירים אישית מישהו שהשתמש בשירות והיה מרוצה ממנו, לא אמורה להיות בעיה להרחיב את החיפוש ולהיעזר במידע מאתרי אינטרנט ורשתות חברתיות.
כמו כן, ניתן לבחור שירות מענה אנושי על פי המוניטין של החברה המבצעת. בסופו של דבר, האנשים שמספקים את המענה בשמו של בית העסק משמשים בתור כרטיס הביקור שלו לכל דבר ועניין.
לסיכום, היות ולבעלי עסקים חשוב לשמור על המוניטין שלהם, צריך שגם שמי שמייצג אותם יהיה אדם מקצועי וברמה גבוהה. כדי לוודא את זה, בוחרים שירות מענה אנושי שניתן רק על ידי חברה שיש לה כמה שנות ניסיון לפחות ואת הכלים הטכניים להתמודד עם עומסים.