היכרות עם מאפיינים שונים של כל סוג של מענה טלפוני יכולה לסייע לבעלי עסקים. בין אם מדובר על עסקים קטנים, בינוניים או גדולים, חשוב מאוד להבין מה מאפיין את הסוגים הקיימים. כך ניתן לבחור טוב יותר מענה טלפוני ואף לספק פתרון אידיאלי לצרכים של קהל היעד והלקוחות. יתרה על כך, בחירה נכונה של שירות מענה טלפוני חשובה כי היא משפיעה ישירות על התקציב של העסק. אם בוחרים נכון את השירות הזה, בעלי עסקים יכולים לעמוד במסגרת התקציב שהם הגדירו לעצמם – בשביל שזה יפגע במערכת היחסים שלהם מול לקוחות קיימים או חדשים.
באופן עקרוני, ההבדל העיקרי הוא בין שירות של מענה טלפוני אנושי לבין שירות של מענה טלפוני ממוחשב. בעוד השירות הראשון ניתן על ידי כוח אדם מיומן שהוסמך והוכשר לכך, השירות השני מבוסס על מערכות אוטומטיות. מכאן והלאה, ניתן כבר להבין את ההשלכות של כל אחד מהשירותים ואת היתרונות שלו.
למה לבחור בשירות של מענה טלפוני אנושי?
היתרון היחיד של שירות מענה טלפוני ממוחשב בא לידי ביטוי בזמינות הגבוהה. בגלל שמדובר על מערכות אוטומטיות שמותקנות על גבי תשתית הטלפוניה של העסק ולאחר מכן לא דורשות שום סוג של תחזוקה מיוחדת, אפשר ליהנות מהיתרונות שלהן גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. אבל מכל יתר הבחינות, השירות של מענה טלפוני אנושי צריך לקבל עדיפות.
כדאי לבחור בשירות של מענה טלפוני אנושי כי הלקוחות מרגישים נוח יותר להשתמש בו. כמו כן, שירות של מענה טלפוני אנושי מאפשר לרכז את כל התשובות לכל השאלות תחת קורת גג אחת – בניגוד למערכת אוטומטית וממוחשבת שמחייבת לתכנת מענה לבקשות או דרישות ספציפיות בלבד.