שירות הלקוחות היעיל – הכרח להצלחת העסק שלך
אחד האתגרים הגדולים והמשמעותיים ביותר בחייו של עסק הוא אתגר שירות הלקוחות. איכות שירות הלקוחות בעסקים קטנים, בינוניים וגדולים כאחד, היא שמבדילה בין עסקים מצליחים שמעגל לקוחותיהם מתרחב, ובין עסקים בינוניים שימשיכו לדשדש עד היעלמותם מהמפה. ברור, אם כן, ששירות הלקוחות – הפנים של העסק שלך כלפי חוץ וכלפי הלקוחות שלך – הוא חשוב מאין כמותו. השאלה היא איך להבטיח ששירות הלקוחות שלך יהיה יעיל תמיד – במיוחד בכל הנוגע למענה טלפוני, שהוא אתגר בפני עצמו.
אי אפשר לתת מענה טלפוני יעיל 24/7
מענה טלפוני יעיל הוא משימה לא פשוטה. גם אם תפעיל מערך של מזכירות בשעות היום והעבודה, וגם אם תענה למרבית השיחות בעצמך – לא תוכל לתת ללקוחותייך מענה טלפוני מסביב לשעון. הבעיה היא שמענה טלפוני זמין תמיד הוא הכרח לעסק שמעוניין להבדיל את עצמו מהשאר ולהצליח באמת – ולכן צריך להיות זמינים תמיד במידה כזו או אחרת. הפתרון הטוב ביותר בכדי להבטיח שהעסק שלך ייתן ללקוחותיו מענה אנושי ושירות לקוחות טלפוני יעיל לכל אורך היום הוא שירות הודעות.
שירות הודעות – נותן לך לנהל את העסק בראש שקט
שירות הודעות הוא שירות שניתן לך על ידי חברה חיצונית, שלמעשה מקבלת עבורך את שיחות הטלפון כל אימת שאתה לא יכול לקבל אותן בעצמך. שירות הודעות עובד, לפי הגדרת הלקוח – מסביב לשעון, מקבל פניות והודעות מהלקוחות השונים, ומעביר לך אותן בצורה המבוקשת על ידך. שירות הודעות יכול לרכז עבורך את כל הפניות במהלך יממה ולהעביר לך אותן בפקס או מייל, ויכול גם להעביר לך בזמן אמת באמצעות הודעת טקסט. בכל מקרה – שירות הודעות מבטיח שלקוחותייך יקבלו תמיד מענה אנושי אדיב כשהם יוצרים איתך קשר, וכך שירות הלקוחות שלך קופץ כמה דרגות כלפי מעלה.