איך לבחור שולחן משרדי?
שולחן משרדי הוא פריט חובה בכל משרד. כל עובד במשרד חייב שולחן שישמש אותו בעבודה המשרדית. שולחן משרדי צריך להיות שולחן מאד פרקטי ונוח מצד אחד ומעוצב ברוח סגנון המשרד מצד שני. על שולחן משרדי להיות בגודל המתאים לאדם ולחלל שבו עובד האדם ולפי אופי העבודה שלו במשרד.
שולחנות משרדיים מסוגים שונים
כאשר מבקשים לבחור שולחנות משרדיים לעסק יש לעשות רשימה של כל העובדים והתפקידים שלהם ולהתאים להם את השולחנות. שולחן משרדי בסיסי משמש את רוב העובדים והוא כולל מקום נוח להצבת המחשב (נייד או נייח) פתחי כניסה לכבלי תקשורת וחשמל, מגירות לשימוש מגוון וכדומה. לרוב בוחרים שולחן משרדי סטנדרטי לעובדים כאשר יש כמה יוצאים מן הכלל.
היוצאים מן הכלל הם מנהלי העסק שזקוקים לשולחנות מהודרים או יוקרתיים יותר, לאנשי מקצוע ספציפיים, ולצרכים מיוחדים כגון: שולחן פקידת קבלה, שולחן המתנה לאורחים וכדומה.
בחירה נכונה של שולחן משרדי
את תהליך הבחירה ניתן להתחיל בגלישה באתרי אינטרנט שונים המציעים ריהוט משרדי. באתרים אלה תוכלו לבחון אין ספור שולחנות בגדלים ובעיצובים שונים ותוכלו לעשות השוואת מחירים בין המשווקים השונים על מנת ללמוד מי מוכר אותם במחירים זולים יותר. לאחר מכן מומלץ להגיע לאולמות המכירה ולבדוק את הפריטים בעיניים ובידיים. לא מומלץ לרכוש פריטים אלה ללא בדיקה, כי לעיתים התמונות באינטרנט אינן משקפות את טיב החומר שממנו עשוי השולחן וכדומה. באולם המכירות תוכלו להסתייע גם באנשי מקצוע שיוכלו להמליץ לכם על שולחן משרדי שלא ראיתם באינטרנט או להגיע להסדרי תשלומים נוחים במיוחד. בצורה זו תוכלו לבחור לא רק שולחן משרדי, אלא את כל הריהוט המשרדי הנחוץ לכם.