מקדם אתרים מקצועי – המפתח להצלחה שלך
כמה הייתם מוכנים לשלם אם הייתם יודעים שמעוד 4 חודשים תקבלו כל יום מספר לידים של לקוחות פוטנציאלים? כמה הייתם משלמים כדי שהטלפון בעסק שלכם לא יפסיק לצלצל?
חלומם הרטוב של כל בעלי העסקים הוא להתעורר יום אחד ולגלות שכל הלקוחות מחפשים אותם. אז זהו, לא מדובר בחלום רטוב או פנטזיה לא מציאותית, כל מה שעליכם לעשות זה לקדם את העסק שלכם במנוע החיפוש של גוגל. קידום אתרים בגוגל כבר מזמן אינו תחום נישה. מדובר במקצוע שנלמד ונחשב לאחד המבוקשים ביותר. מקדם אתרים טוב יכול להשפיע על גורל העסק שלכם לחיוב ומקדם רע לעומת זאת… אתם מבינים לבד.
קידום אתרים בגוגל – רלוונטי עבור רוב העסקים
קידום אתרים בגוגל הינו כלי הכרחי בשיווק של כל עסק באינטרנט. במציאות בה מאות אלפי לקוחות פוטנציאלים גולשים להנאתם מידי יום באינטרנט ומחפשים את שירותיהם של בעלי מקצוע/עסקים, אין לאף אחד (אלא אם כן מדובר בעלית, אסם וכו') לוקסוס לוותר על שירותיו של מקדם אתרים מקצועי ומוצלח. שיווק איכותי באינטרנט יכול להעניק לעסק קטן/בינוני דחיפה עצומה, שתביא אותו למצב בו הלידים פשוט יזרמו אליו מידי יום. סיטואציה כזו כמובן אינה קוראת מן השמיים והיא מצריכה עבודה רבה, השקעה וכמובן הרבה מקצועיות מצד מקדם האתרים. אז איך תדעו בעצם באיזה מקדם אתרים לבחור?
המלצה – לבחור מקדם אתרים עם תוצאות בשטח
כאשר אתם בוחרים בקידום אתרים בגוגל עליכם לקחת בחשבון מספר פרמטרים עיקריים, שיסייעו לכם להגיע לבחירה הנכונה והמתאימה ביותר.
תיאום ציפיות – מה הציפיות שלכם מהקידום? האם אתם ערוכים לקבל עשרות לידים מידי חודש?
תקציב – קידום אתרים בגוגל מצריך מכם להקציב סכום לא מבוטל(ריטיינר) מידי חודש לטובת עבודת המקדם. מה התקציב שלכם?
ניסיון – אחד הדברים שמבדילים בין מקדם אתרים טוב למקדם מצוין, טמון במידת הניסיון שלו. בתחום הקידום יש לא מעט "טריקים" ומהלכים, שיוצאים מהקופסא, ומביאים לתוצאות קידום טובות. ככל שלמקדם יש יותר ניסיון, כך הסיכוי שידע ליצור עבורכם את הקידום האפקטיבי ביותר גדול יותר. כדאי לכם למצוא מקדם אתרים עם התמחות בקידום אורגני.
אמינות – אתם הולכים לשלם מידי חודש סכום לא מבוטל עבור הקידום. בדקו היטב עם מי יש לכם עסק ונסו לדבר עם לקוחות קיימים של אותו מקדם. זו אולי ההמלצה החשובה ביותר (למרות שהיא מופיעה בקצה המאמר שלנו…).