בעידן הטכנולוגי והחדשני בו אנו מצויים כיום, אין כל צל של ספק כי בעלי עסקים יכולים ליהנות מפתרונות עסקיים שונים כאלה ואחרים, אשר מייעלים עבורם את הפעילות של העסק בצורה מוצלחת ביותר, ובסופו של דבר גם חוסכים להם לא מעט כסף בשורה התחתונה. הפעם נדבר על מערכת טלפוניה בענן.
מערכת זו נותנת מענה מושלם בעולם של תקשורת מתקדמת מאוד. המעבר לטכנולוגית IP היה רק עניין של זמן. בימינו הוא מיושם לא רק על ידי חברות ענק ותאגידים, אלא גם בחלק מהעסקים הקטנים והבינוניים רכישה של מרכזיה טלפונית והניהול שלה, כרוכים בהוצאות רבות.
עוד על אודות המערכת
מובן שהחיבור לטכנולוגיות הממוחשבות דרוש היום עבור על משתמש בסוג טלפוניה כזה או אחר. לפי סקרים שבוצעו, כמעט מחצית מהתקנות של מערכות טלפוניה שבוצעו בשנה האחרונה, היו התקנות של מערכת טלפוניה בענן, זאת בגלל שכבר הבינו ברחבי העולם את קיומם של היתרונות הרבים שבמערכת זו.
מרכיביה של מערכת טלפוניה בענן
מערכת זו פועלת למעשה כמו תוכנת מחשב, שיושבת על שרת הממוקם במרכז שרתים. מרכז זה יכול להיות ממוקם גם מעבר לאוקיינוס. שירותי תחזוקה ותמיכה טכנית מבוצעים בשליטה מרחוק. המשתמשים של מערכת טלפוניה בענן מקבלים קודים לגישה, מה שמאפשר להם התחברות מהירה למערכת, מכל עיר וכפר ברחבי העולם. מהסיבה ששירות מערכות טלפוניה בענן יכול הלכה למעשה להתנייד לכל מקום, ואף להיות מותקן על הענן המקומי, הרי שמוענק כאן כוח וחופש לחברות שהשכילו להשתמש במערכת טלפוניה בענן.
מה בעצם מייחד את שירותי מערכת טלפוניה הענן, ממערכות טלפוניה אחרות חדשות
זוהי שאלה טובה בהחלט שנשאלה על ידי אנשים ומומחי תקשורת טלפונית לא מעטים. ננסה למנות כאן בקצרה חלק מיתרונותיה של מערכת טלפוניה בענן: המערכת מאפשרת משמעותית להוזיל את שירותי הטלפוניה; זוהי מערכת שאינה תלויה כהוא זה בגרסאות התוכנה השונות, והיא מאפשרת את הגישה מכל מקום, אף באמצעות מכשיר הטלפון הסלולארי; תשלום השימוש במערכת טלפוניה בענן, מתבצע על פי צריכה, מה שאומר שאין תשלום קבוע חודשי וגם אין תשלום עבור ההתקנה.