איזה סרטוני תדמית אתם מחפשים?
כיום, כדי שתוכלו לקדם את העסק או את הארגון שלכם בצורה טובה באמת, אתם צריכים קודם כל להפיק סרטוני תדמית מקצועיים ביותר ללא כל צל של ספק. אין זה סוד, ואיש לא יתווכח איתכם על כך כי סרטוני תדמית הפכו להיות הדרך הטובה ביותר לשיווק ולקידום עצמי, ורוב החברות הקטנות והבינוניות כיום אף לא עושות כל לשימוש באמצעי פרסומות רגילים – אלא משווקות את עצמן רק בזכות סרטוני התדמית הללו הלכה למעשה ובצורה מוצלחת ביותר. יחד עם זאת, חשוב להבין כי במקרה זה הרי שיש כמה סוגים שונים של סרטונים כאלו.
הסרט אשר בא לקדם את המוצר
הסוג הראשון והנפוץ ביותר של סרטוני תדמית מיועדים ממש כדי לקדם את הארגון או את החברה שלכם. בסרטון זה אתם מקדמים מוצר כלשהו או שאתם מקדמים שירות באופן ספציפי. בניגוד לפרסומת רגילה שמוצגת בטלוויזיה, הסרטים הללו מוצגים לרוב בתערוכות שונות, או בקרב קהל יעד מוגדר שבא לנסות את המוצר או השירות שלכם, וצריך לקבל עליו מידע נוסף.
סרטים לצורך משיכת משקיעים
הסוג השני של סרטוני תדמית מיועדים למשיכת משקיעים. כאן, אתם לא מקדמים את המוצר או השירות עבור הלקוח – אלא עבור המשקיע שייתן את כספו לטובת הפיתוח של השירותים והמוצרים המוצגים בסרטון. בסרטוני התדמית הללו, אתם בעצם מציגים בעיקר את החזון של החברה שלכם, מסבירים את היתרונות שלכם, ולמה נראה לכם שהדבר יכול להצליח, ובמה אתם מתכוונים להשקיע את הכסף.
סרטים אשר באים לתת מידע והסברים
הסוג השלישי של סרטוני תדמית הם הסרטונים שנותנים מידע ללקוח באשר לשימוש במוצר מסוים. בניגוד לסרטים מהסוג הראשון הם לא באים לנסות לשכנע אותו לקנות את המוצר – אלא המוצר כבר בידיו, והוא רק צריך לדעת איך לעשות בו שימוש נכון. בטווח הארוך מדובר על סרטון תדמית לכל דבר, שכן אתם יוצרים כאן קשר אישי יותר ביניכם לבין הלקוח, ובכך משפרים את התדמית שלכם, גם כאשר כביכול היחסים העסקיים ביניכם נגמרו.