סלקום שירות לקוחות?
חברת התקשורת מהגדולות בישראל, הלא היא חברת סלקום, מספקת חטיבה מיוחדת של שירות לקוחות. יש לציין כי מי שמבקש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של סלקום מכל סיבה שהיא להצטרפות, לפתרון בעיה, לחבילת שיחות לחו"ל ועוד סיבות נוספות, יגלה כי זמני ההמתנה עלולים להיות מעט ארוכים בשעות העומס. מכאן כמובן חשוב שתבינו כיצד בכל זאת תוכלו לקבל שירות טוב, וגם מדוע השירות של סלקום ברמה הכללית נחשב טוב יחסית.
לקבל שירות דרך האינטרנט
החברה מפעילה מוקד מיוחד לשירות לקוחות דרך אתר האינטרנט שלה. אפשר לחפש את הקישור לשירות הלקוחות של סלקום באתר החברה, ואז תקושרו ישירות לצ'אט אוטומטי. בצ'אט זה אתם מקלידים את השאלה שלכם בנושא מסוים – ויכולים לקבל תשובה אוטומטית מתוך מאגר התשובות המתעדכן של החברה. בצורה כזו, מקטינים את העומס על מוקדי שירות הלקוחות הטלפוני של סלקום ואתם גם לא צריכים להמתין על הקו. יש לציין שמצב זה מתאים לשאלות כלליות ונפוצות כמו: איך מצטרפים לחברה? מה צריך לעשות אם לא מצליחים להתחבר לרשת בטלפון הסלולרי? ועוד.
במידה ולא מצאתם את התשובה שחיפשתם, לחברת סלקום שירות לקוחות נוסף בשבילכם שלא דורש מכם להתקשר. במצב זה אתם תקושרו אוטומטית לנציג אנושי שידבר אתכם בצ'אט באתר החברה – כך תוכלו להשאיר את השאלה המדויקת ותוך זמן קצר לקבל תשובה מפורטת מאד, וכך אתם חוסכים לעצמכם זמן רב וטרחה.
ומה אם בכל זאת צריך להתקשר?
שימו לב שאם אתם רוצים בכל זאת להתקשר למוקד הטלפוני של שירות הלקוחות של סלקום שירות לקוחות רצוי לעשות זאת בשעות שבהן פחות יש עומס, וגם לא לחכות לשעה האחרונה שבה המוקד פתוח (למעט תקלה טכנית שכן המוקד פתוח 24 שעות ביממה).