לא רק המוצר חשוב
כשאנחנו פותחים עסק – כל עסק – הדבר החשוב לנו ביותר בתחילה הוא מוצר איכותי. אנחנו משקיעים זמן רב בהבטחה שהמוצר שלנו הוא הכי איכותי, הכי מתאים לציבור וייחודי מהמוצרים השונים שקיימים באותו השוק. עם זאת, כיום ברור כי למרות שמוצר איכותי הוא תנאי חשוב להצלחת העסק, הוא רחוק מלהיות התנאי היחידי. יתרה מכך, במקרים רבים הוא תופס חשיבות שנייה לפרט חשוב אחר בעסק שלך – שירות הלקוחות. שירות הלקוחות שלך חייב להיות אדיב, מקצועי, סבלני ומהיר – ובמקרים רבים, הייצוג החשוב ביותר שלו הוא מענה טלפוני.
אתגר המענה
בתחילה זה נראה כעניין פשוט יחסית. העסק שלך הוא הדבר החשוב ביותר עבורך, ובשביל לתת את המענה המקצועי, האדיב והמעמיק ביותר – אתה עונה לשיחות הטלפון ומלווה את הלקוחות שלך באדיקות. אבל מענה טלפוני של עסק מתרחב לא יכול להתקיים דרך הטלפון האישי שלך. ככל שהעסק שלך גדל, אתה מבין שמדובר במקצוע של ממש – אך כאן ניצבת בעיה נוספת. בכדי לספק מענה טלפוני מקצועי, סבלני ומעמיק, שבקיא במוצר שלך כמו גם במכירתו – צריך, ובכן, אותך. הוצאת המענה מידייך לידיים חיצוניות זה צעד שנראה לך מסובך – אך הוא הכרחי.
מה לעשות?
מענה טלפוני אנושי לעסקים בשיטת call center בה משתמש כמעט כל עסק בתהליך גדילה, לא כל שכן עסקים גדולים. היתרונות בכך רבים – ראשית, מדובר בייצוג רציני ומכובד של העסק שלך, במוקד מקצועי, אדיב ומיומן. שנית, ברור כיום כי אחד הגורמים המשמעותיים בשירות ללקוח הוא מענה טלפוני מהיר – שירות שיהיה לך קשה לספק בעצמך, וחברות מענה מספקות כתנאי העסקה. אם אתה עוד חושש שמענה טלפוני חיצוני לא יספק שירות מקצועי כשלך – הרגע את עצמך. חברות המענה שמות לעצמן כמטרה עליונה את נתינת השירות הטוב ביותר לך וללקוחותיך, כאשר חלוקת הנושאים המקצועיים בין מוקדים שונים ומקצועיות רבה בהם היא תנאי בסיסי לכך.