מענה טלפוני אנושי מתאפיין בכך שהוא ניתן על ידי עובדים ולא על ידי מערכת ממוחשבת. מהרגע שבו מבטיחים לקהל היעד והלקוחות מענה טלפוני אנושי במקום את המערכת הממוחשבת, ניתן להרוויח שורה ארוכה של יתרונות. יתרה על כך, מענה טלפוני אנושי הוא כיום פתרון מעולה שעוזר לבעלי עסקים וחברות להתרחב.
מענה טלפוני אנושי ללקוחות קיימים וחדשים
קודם כל, מענה טלפוני אנושי מתאים גם לשימור של לקוחות קיימים וגם לגיוס של לקוחות חדשים. אצל לקוחות קיימים, המטרה של מענה טלפוני אנושי היא להגדיל את הלויאליות כלפי המוצר והשירות. בשביל להשיג את המטרה הזו, מפעילים מענה טלפוני אנושי שבו מעניקים לכל לקוח קיים יחס אישי מהרגע הראשון. מטבע הדברים, זה לא יחס שאותו ניתן להעניק עם מערכת אוטומטית ומענה טלפוני ממוחשב.
מבחינת לקוחות קיימים, המטרה היא לנצל את יצירת הקשר עם מענה טלפוני אנושי על מנת להניע אותם לפעולה. אם למשל הפעולה המבוקשת היא למכור מוצר או שירות, יש סיכוי גבוה יותר לעשות את זה עם מענה טלפוני אנושי מאשר עם מענה טלפוני ממוחשב.
איך מפעילים מענה טלפוני אנושי?
הפעלת מענה טלפוני אנושי אפשרית בצורה עצמאית או במודל של מיקור חוץ. ההבדל הוא שבעת הפעלה עצמאית, בעלי העסקים אחראיים על גיוס כוח האדם ולאחר מכן על הכשרה שלו. לעומת זאת, במודל של מיקור חוץ רק יוצרים קשר עם חברה חיצונית – ונותנים לה לעשות את העבודה.
תמורת עלות חודשית קבועה ומסוימת, בעלי עסקים יכולים כיום להציע לקהל היעד והלקוחות שלהם מענה טלפוני אנושי במודל של מיקור חוץ. עם הזמן, ההוצאה הזו הופכת להשקעה משתלמת שמוכיחה את עצמה בצורה משמעותית.