זמינות טלפונית גבוהה עוזרת לשימור לקוחות
כמעט ואף עסק לא יכול להחזיק עובדים במשך 24/7 בכדי לתת מענה טלפוני ללקוחות, למעט עסקים בהם יש מחלקת תמיכה טכנית דחופה. עם זאת, ישנם עסקים בהם לעיתים עולה הצורך במתן מענה לאורך כל שעות היממה, אבל אין מספיק כוח אדם בכדי לאייש את הצורך. לשם כך, ניתן להשתמש במוקד שירות טלפוני חיצוני אשר יקבל את השיחות אשר מגיעות לשעות העסק, גם מחוץ לזמני הפעילות.
איך זה עובד?
כשמתחברים אל מוקד שירות טלפוני מפנים את השיחות המגיעות למרכזיית בית העסק אל המרכזייה של מוקד השירות. השיחות מגיעות למוקד, והלקוחות מקבלים מענה מותאם על פי דרישות בית העסק. המענה יכול לכלול מידע כללי על בית העסק ושעות הפעילות, שירות הודעות, ואפילו שירות לקוחות וניהול מערכת הזמנות. במידה והלקוח דורש לקבל מענה מבית העסק, המוקד יכול להעביר אותו לבית העסק על פי דגשים ונהלים שנקבעו מראש.
מהו היתרון של זמינות גבוהה?
אנשים רבים עסוקים מאוד לאורך כל שעות היום ומתפנים לסידורים שונים רק בשעות הערב המאוחרות או בלילה, בזמנים שרוב בתי העסק כבר אינם עובדים. מוקד שירות שפועל במהלך כל היממה יכול לתת מענה טלפוני עבור אותם לקוחות עסוקים ובכך להגדיל את מאגר הלקוחות של בית העסק. מאחר ולא כל בתי העסק משתמשים במוקד שירות הפועל 24/7, השימוש בשירות כזה יכול להוות יתרון משמעותי עבור בית העסק שלך.
מוקד שירות מקצועי מוביל ללקוחות מרוצים
ככל שמוקד שירות טלפוני מקצועי יותר, כך הוא יכול לתת מענה טוב יותר עבור הלקוחות. כידוע, אין דבר החשוב יותר לשימור לקוחות מיחס אדיב ומענה מקצועי, ולכן מוקד שירות טלפוני הינו מפתח להצלחה של בית העסק.