נטוויז'ן טלפון – ללקוחות פרטיים
פניה אל שירות הלקוחות הטלפוני של נטוויז'ן מתבצעת על ידי לקוחות פרטיים ועל ידי לקוחות עסקיים. לקוחות פרטיים מקבלים את השירות הטוב ביותר. הלקוחות הפרטיים יכולים להתקשר אל השירות בין אם הם כבר לקוחות של החברה ורוצים לבצע בירורים שונים ובין אם הם אינם לקוחות החברה ורוצים להצטרף אליה אך רוצים לקבל קודם כול הצעת מחיר והצעת שירות.
נטוויז'ן טלפון – ללקוחות עסקיים
לקוחות עסקיים אשר פונים אל נטוויז'ן יכולים לבקש פתרונות שונים מלקוחות פרטיים. למשל, לקוחות עסקיים יכולים להחזיק עמדות רבות יותר מלקוחות פרטיים ואז הם רוצים לדעת שהם מקבלים את השירות הטוב ביותר עבור העסק שלהם כך שהוא יוכל לפעול כראוי.
למידע נוסף לחץ כאן – נטוויז'ן טלפון
נטוויז'ן טלפון – מענה לכל שאלה
המטרה של שירות הלקוחות של נטוויז'ן היא לתת מענה ללקוחות בכל פניה ובכל שאלה. החברה יודעת כמה חשוב לתת ללקוחות שלה מענה ולא רק שירות שכולל קבלת כספים ולכן היא מעמידה שירות לקוחות מקצועי. שירות הלקוחות של החברה יכול לתת מענה בתחומים:
- מתן מענה בתחום חשבוניות. השירות יכול להחליף אמצעי תשלום עבור הלקוחות (הפרטיים או העסקיים), הבהרה הנוגעת לחשבוניות ובדיקת חשבוניות.
- מתן שירות בתחום טכני. השירות יכול לקבל פניות הנוגעות לבעיות טכניות ולבצע טיפול במידה שאפשר מרחוק. כשאי אפשר לבצע את הטיפול מרחוק הנציגים של השירות יקבעו הגעה של טכנאי למקום.
- קבלת מידע על תכניות. ביצירת קשר עם שירות הלקוחות של החברה אפשר לקבל מידע על התכניות שהיא מציעה ולקבל החלטה איזה שירות אתם צריכים.